در جلساتتان تجربه نابی از خوراک بسازيد!

تجربه خوراک

 

برای درک بهتر اين جمله بايد به نقش خوراک به عنوان عامل مفرح شدن يک جلسه كاری يا رويداد سازمانی توجه شود. ما وقتی بهتر ياد می گيريم، كه هر پنج حسمان به خوبی درگير شوند. ارتباط معنادار تجربيات حسهای چشايی، لامسه، بويايی، شنوايی و بينايی با يكديگر، می تواند حضور ما را در يک رويداد سازمانی مؤثرتر كند. در اينجا به تجربه ای در اين رابطه توجه كنيد.

شركت تجهيزات پزشكی VIASYS Healthcare در ايالت فلوريدای امريكا ميزبان رويدادی بود برای تقدير از فروشندگان برتر اين شركت. تلاش سازمان بر اين بود تا در اين رويداد بتواند چنان تجربه ای را برای مهمانان خود ايجاد كند كه نمايانگر تأثير فروش فوق العاده آنها در ساختن آينده ای روشن برای شركت باشد. در شروع رويداد همه ميهمانان در حياط جمع شدند و در آنجا كودكانی كه لباس پروانه به تن داشتند به هر يک از ميهمانان پاكتی كوچك دادند. آنگاه از آنها خواسته شد تا پاكتها را باز كنند. با اين كار ۷۰ پروانه كه در پاكتها بودند پرواز كردند و آزاد شدند. در اين هنگام ميهمانان به سالن اصلی هدايت شدند. جايی كه به دقت هر چه تمامتر به صورت نمايی از پارك ملي Everglades ، كه در نزديكی محل برگزاری رويداد بود،  دكور شده بود. در حاليكه ميهمانان از اين نمايش منحصربفرد لذت می بردند، از آنها با خوراكهايی با حال و هوای طبيعت پذيرايی می شد. اين پذيرايی خلاقانه با يک دسر به پايان رسيد به نام “جرأت كن رويا بسازی!” . اين دسر در واقع يک شيرينی بود به شكل لحظه تولد يک پروانه. اين دسر به شكل معناداری در ارتباط با فعاليتی بود كه در ابتدای رويداد انجام گرفته بود. اين بهترين راهی بود كه اين شركت توانست پيام خود را به ميهمانانش منتقل كند: يك تجربه ناب از خوراک.

 

کیکِ خونه نوشته شده توسط:

اولین نفری باشید که نظر می دهد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *